Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2006 15:32 - ТРАГЕДИЯ ИЛИ ПРОСТО РЕАЛНОСТ
Автор: vanina Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1738 Коментари: 7 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Незнам как да започна,но един факт напоследък все по-честовзе да ме притеснява!Уж съм млада и свободна,не изглеждам никак зле,а не съм правила секс повече от месец!Ще кажете:"Е,какво толкоз,не е кой знае какъв проблем!".Да,така е,ама има и по-лошо,не изпитвам и желание!Ужас!В годините досега никога не съм страдала от липсата на секс,оферти колкото щеш,а желание-винаги..
А сега не мога да се позная!Не съм танала фригидна,нито пък съм се отказала от мъжете.Често се събуждам нощем,възбудена и тръпнеща от желание и си казвам,че на другия ден ще звънна на някоя "стара бройка"...
И до там.В момента в който си представя,че довечера ще трябва да звънна на някой,че ще правя секс,представям си и самия секс..и..ми минава желанието,хваща ме мързел.Къде ще ходя сега,давайизчукай ме и толкоз!Пълна скука!Мастурбирам,понякога повече от един път, едно след друго и се чувствам перфектно!Спестявам си всички ония усилия в секса,докато стигна кулминацията.Даже си поръчах вибратор,днес трябва да пристигне.Предпочитам с него,отколкото с мъже!Ще кажете,че нямам достатъчно добри партньори..Не е така,много от тях са доста добри любовници.И наистина са ме докарвали до лудост в секса.Не съм пренаситена,обожавам секса и го искам,не съм и лесбийка,макар че съм пробвала с 2-3 жени.Хареса ми,но повече ми харесва с мъже..Това е факт!Но такава е реалността-предпочитам мастурбацията пред истинското изживяване..Или пък това  си е жива трагедия..Незнам.Накъде върви тоя свят и аз незнам..А дали някой знае?!


Тагове:   реалност,   трагедия,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dressy - sa sexa i tragediite svursani s nego
10.07.2006 16:14
Rasbiram mnogo dobre kak se 4uvstva6,ponjakoga edna gena si e dostatu4na sama.Svetut si e na mjastoto,samo deto te e sabravil moge bi,sexa e super gotin,ako nameri6 to4nia 4ovek,puk moge i da ne se obi4ate mnogo,nali
цитирай
2. bobitu - Изобщо
10.07.2006 16:36
не се притеснявай. Когато дойде подходящият човек - ще правиш. Един месец е нищо. Нищичко. Спокойно, има време. Не насилвай нещата, остави да си стане само. По-рядко маструбирай, защото ако си постоянно задоволена няма да имаш желание дори и за проба.
цитирай
3. анонимен - и е трагедия и е просто реалност :)
10.07.2006 17:06
трагедията не е в липсата на секс, тратедията е в това, че рано или късно човек се уморява от търсенето на Човека...голямата любов, която остава само в песничките и филмите. А от това най-често страда той принуден да прави компромиси относно хората, които вкарва в леглото си, но като му омръзне да прави компромиси си поръчва вибратор...поне жените си поръчват, но повярвай ми и мъжете си имаме начин да Ви завестим, поне доколкото вибраторите Ви успяват да ти заместят :) Та моят съвет е , не се отчайвай , но не спирай да търсиш и не се заигравай много с заместителите....
цитирай
4. анонимен - извинявай
10.07.2006 17:22
ама ти на колко години си?
и нещо да се опитваш да се правиш на провокативна и да ни занимаваш с глупости се опитваш май
ако искаш да си втора кари - не така, не потози начин
фалшиво е и си личи
цитирай
5. анонимен - И аз не знам
11.07.2006 00:04
Не зная на къде върви ... "този свят". Отворих случайно сайта с блогове. 23:43 е, а аз си стоя пред "машинката" и ... чакам ... Чакам мъжа, който обичам да събере кураж и да дойде on line. Тук (Нета) го намерих - жена му го беше пратила да си намери любовница, защото се чукаше с шефа му. Е, за последните три години - 10 пъти се любихме, като в последните две години - само веднъж - през декември миналата година. Ами, ето ме - жива съм ... Живее се без реален секс - уви. Имах "оферти" достатъчно за всичкото време, но освен да плача, ако си помисля само как си лягам с друг - нищо друго не ми донесоха - искам си него. Правила съм секс - за една нощ в най-младите си години и знам какво е. Сега искам да се любя. Изглеждам невероятно, любя се невероятно, имам невероятното желание за секс - НО ... онова от ляво става все по-силно с годините и ме води по своите си пътеки. Не зная на къде върви света ... Иска ми се да е по Човешките ни пътеки - дори и малко "старомодни" да са на пръв поглед ...
цитирай
6. анонимен - nqma zaglavie
11.07.2006 12:04
abe vie kakvo iskate ot momicheto? az nikyde v pismoto i ne vidqh da pishe che tyrsi "podhodqshtiq chovek", tq prosto se chudi zashto podqvolite ne i se pravi sex?

"ако искаш да си втора кари - не така, не потози начин
фалшиво е и си личи"
a toz deto go e pisal tovaaa male moga da mu pokaja ot kyde tochno da se hvyrli, ti imash li si napredstava izobshto kolko momicheta po tvoite razsyjdeniq se opitvat da izglejdat kato Kari xaxxa nqmash qvno
i kakvo znachenie ima na kolko godini e az sym obedena che ima jeni i na 50 i na 18 che i na 13 veche koito se chuvstvat po syshtiq nachin.

vanina, az nishto nqma da te syvetvam, prosto shte ti kaja che ne si sama ;)
цитирай
7. viki02 - Върщаме се към природата си
11.07.2006 23:07
Върщаме се към духовното. Противно е всичко да се свежда до секс. Има и по-ценни неща. Той никога не е бил най-важното. Макар да носи наслада. Върщаме се към себе си, мисля. Това е прекрасно. Тогава и сексът ще бъде по-прекрасен. Пък дори и да не е всеки ден и да не е като за световното!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vanina
Категория: Лични дневници
Прочетен: 13760
Постинги: 3
Коментари: 34
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031